Recente inhoud door fr4s13r

  1. F

    Favoriete dranken bij gebruik

    Ik zit meestal ook gewoon aan het bier. Maar word wel water gedronken tussendoor. :)
  2. F

    Wiet verslaving en honger/dorst

    Afkicken van wiet. Doe het nu! Hierbij moet u niet denken aan de drang om high te worden, maar echt een fysieke drang, zoals honger en dorst. Ik las dit in de topic "tips om af te kicken". Moet ik hierbij gaan denken aan het niet honger en dorst hebben wanneer je niet blowt? blow zelf al 7/8...
  3. F

    Mijn ervaring

    Ik ben nu 23 jaar oud en heb eigenlijk nog nooit andere drugs gehad dan wiet. maar sinds juni zijn ik en me vrienden begonnen met het proberen van xtc. in totaal a 10 pillen per persoon besteld en nu 2/3 maand later zon beetje alles opgeslikt. Eerste keer was voor ons op een festival. helemaal...
Bovenaan