agapios
Experimenterende gebruiker
Ik heb me o.a. op dit forum ingelezen in het zelf maken van ketamine-neusspray en kom verschillende berichten tegen waar ik wat vraagtekens bij heb.
Ik heb begrepen dat het slim is om gedestilleerd water met zout of lenzenvloeistof te mengen, zodat de ketamine goed oplost en het makkelijker door de slijmvliezen wordt opgenomen. De verhoudingen die ik tegenkom lopen uiteen van 50% water en 50% lenzenvloeistof tot een paar druppels lenzenvloeistof per neusspray-flesje van 10mL.
Wat ik me afvraag is waarom je niet alleen lenzenvloeistof zou gebruiken om ketamine in op te lossen.
In lenzenvloeistof zitten stoffen die voor een betere houdbaarheid zorgen. Ik lees ook dan de kwaliteit van ketamine hard achteruit gaat als je het in water oplost. Is dit waar en is dit ook zo als je het in lenzenvloeistof oplost of is het alleen de kwaliteit van water die achteruit gaat als je het voor langere tijd bewaard?
Hoe lang zou ketamine-neusspray kunnen bewaren en is de koelkast daarvoor de beste plek? Of kun je het echt veel beter per keer dat je het wil gebruiken aanmaken?
Ik heb begrepen dat het slim is om gedestilleerd water met zout of lenzenvloeistof te mengen, zodat de ketamine goed oplost en het makkelijker door de slijmvliezen wordt opgenomen. De verhoudingen die ik tegenkom lopen uiteen van 50% water en 50% lenzenvloeistof tot een paar druppels lenzenvloeistof per neusspray-flesje van 10mL.
Wat ik me afvraag is waarom je niet alleen lenzenvloeistof zou gebruiken om ketamine in op te lossen.
In lenzenvloeistof zitten stoffen die voor een betere houdbaarheid zorgen. Ik lees ook dan de kwaliteit van ketamine hard achteruit gaat als je het in water oplost. Is dit waar en is dit ook zo als je het in lenzenvloeistof oplost of is het alleen de kwaliteit van water die achteruit gaat als je het voor langere tijd bewaard?
Hoe lang zou ketamine-neusspray kunnen bewaren en is de koelkast daarvoor de beste plek? Of kun je het echt veel beter per keer dat je het wil gebruiken aanmaken?