Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
PipstothePoX zei:The active ingredient in marijuana cuts tumor growth in common lung cancer in half and significantly reduces the ability of the cancer to spread, say researchers at Harvard University who tested the chemical in both lab and mouse studies.
link
tomz0r zei:Er zijn betere middelen om de kanker zich veel minder snel verder te laten ontwikkelen.
Het is de vraag in hoeverre dit onderzoek te vertrouwen is, maar mocht dit zo zijn is het vrij nutteloos. Ze gaan iemand met longkanker heus geen cannabis toedienen in plaats van een chemokuur.
PipstothePoX zei:tomz0r zei:Er zijn betere middelen om de kanker zich veel minder snel verder te laten ontwikkelen.
Het is de vraag in hoeverre dit onderzoek te vertrouwen is, maar mocht dit zo zijn is het vrij nutteloos. Ze gaan iemand met longkanker heus geen cannabis toedienen in plaats van een chemokuur.
daar gaat het ook niet om.. ik maakte de post omdat elk bericht over wiet BS is, inclusief de teelbalkanker.Het gaat mij om het feit dat onderzoekjes tegenwoordig de munitie lijken te zijn van mensen die sterk voor, of sterk tegen wiet zijn. Dit onderzoek is wel echt en erkent, maarja.. vitamine c werkt idd net zo goed of beter..
het is gewoon zo makkelijk, ben ik tegen, en heb ik geld en zin om blowers te bashen, dan contractueer ik een erkent onderzoeksteam en zeg.. stel voor mij vast wat de kans is dat je van wiet
-ongelukkig wordt
-eenzaam wordt
-dom wordt
etcetcetc
Zelfs bij de meest evidente afwezigheid is er een statistische aanwezigheid, en hoe klein deze ook is, het blijft een valide nieuwsbericht
Onderzoek wijst uit dat blowers meer kans hebben op ongeluk/eenzaamheid, bla dit, bla dat.
Maargoed, omgekeerd wordt dus precies dezelfde strategie gehanteerd waardoor alle research hieromtrent volkomen BS is.
nicolai zei:nee inderdaad...want stel je voor dat we dicht bij onze natuur blijven, dat zou wel een ramp zijn.
tomz0r zei:Er zijn betere middelen om de kanker zich veel minder snel verder te laten ontwikkelen.
Weet je..er zijn vast voorbeelden aan te halen waarbij jouw veronderstellingen correct zijn...tomz0r zei:Het onderzoek dat 1 op de 10 blowers verslaafd raakt is geen bullshit. En dat een flink deel van de verslaafde mensen eenzamer en ongelukkiger wordt ook niet.
Bijeffecten als huidsveroudering, ongezonder eten en kans op longkanker ook niet.
Natuurlijk zit er bullshit tussen, maar duidelijk is dat wiet zeker voor problemen kan zorgen die bij bepaalde mensen zelfs desastreus kunnen zijn. Zeker jonge mensen die hun school nog niet af hebben gemaakt.
tomz0r zei:Het onderzoek dat 1 op de 10 blowers verslaafd raakt is geen bullshit
hmmz..tomz0r zei:En dat een flink deel van de verslaafde mensen eenzamer en ongelukkiger wordt ook niet.
tomz0r zei:Bijeffecten als huidsveroudering, ongezonder eten en kans op longkanker ook niet.
ow?..is dat duidelijk?...tja.. het strategisch gebruik van het woordje "kan", dat de emotionele lading van de kop intakt houdt, maar een berichtswaarde van practisch 0 kan reprecenteren is idd leuk voer om mee te strooien.tomz0r zei:maar duidelijk is dat wiet zeker voor problemen kan zorgen die bij bepaalde mensen zelfs desastreus kunnen zijn.
dus tja..duidelijk..opinie trimbos zei:Cannabisgebruik hangt samen met probleemgedrag, zoals agressief en crimineel gedrag, gebruik van andere drugs en schoolproblemen. Dat wil niet zeggen dat cannabisgebruik de oorzaak is van deze problemen. Vaak gaan gedragsproblemen vooraf aan het cannabisgebruik, of zijn beide onderdeel van een breder patroon van afwijkend gedrag. Een andere mogelijkheid is een overlap van risicofactoren die zowel cannabisgebruik als probleemgedrag veroorzaken.36;37
..dan zou ik maar wat eenzaam zijn geworden, maar om het """tegendeel""" (tussen haakjes want het is natuurlijk allemaal BS) te bewijzen haal ik er wat """onderzoeken"""" bij:tomz0r zei:Zeker jonge mensen die hun school nog niet af hebben gemaakt.
tomz0r zei:nicolai zei:nee inderdaad...want stel je voor dat we dicht bij onze natuur blijven, dat zou wel een ramp zijn.
Wat een reactie.
Ga jij maar lekker blowen als je kanker hebt.