Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
bha012014 zei:ik heb me zelf ook ff aangemeld op het forum.
LSD
Ik heb er zo lang naar gezocht , en nu heb ik het eindelijk te pakken 10 LSD trips voor 50 euro. De druppelaar zij dat er 250 micro gram in zat. Ik heb 3/4 genomen. ik zat eerst te deken om 1/2 te nemen maar omdat ik al redekijk wat diepe en intense trips heb gehad heb ik toch maar 3/4 trip genomen. Hij begint nu aardig te werken in het is echt wel een lekkere drugs.
Ik snap trouwens niet waarom sommige mensen bad trips krijgen?? omdat ik er alleen maar supper vrolijk van wordy![]()
groeten een nieuwe LSD fan![]()
Skippy zei:bha012014 zei:ik heb me zelf ook ff aangemeld op het forum.
LSD
Ik heb er zo lang naar gezocht , en nu heb ik het eindelijk te pakken 10 LSD trips voor 50 euro. De druppelaar zij dat er 250 micro gram in zat. Ik heb 3/4 genomen. ik zat eerst te deken om 1/2 te nemen maar omdat ik al redekijk wat diepe en intense trips heb gehad heb ik toch maar 3/4 trip genomen. Hij begint nu aardig te werken in het is echt wel een lekkere drugs.
Ik snap trouwens niet waarom sommige mensen bad trips krijgen?? omdat ik er alleen maar supper vrolijk van wordy![]()
groeten een nieuwe LSD fan![]()
kijk, dat snap ik nou ook niet dat mensen bad gaan van LSD!
Kan er alleen maar van genieten![]()
![]()
![]()
live fast die Young zei:ik hoor juist vaak van mensen dat ze er enorm misselijk van kunnen worden
of dat ze zich gewoon goed voelen, en dat er soms echt enorme 'golven' van misselijkheid over ze heengaan