Beste Mensen,
Combi MDMA en 2c-xx heb ik ervaren,
hoge dosis was erg heftig en zeer onplezierig! (al waren de visuals indrukwekkend) moet ik er wel bij vermelden dat het mijn eerste keer trippen was en dus niet voorbereid. naar mijn beleving kun je je nog zo goed inlezen, maar the real thing is toch best anders. je mentale staat is bij deze drug ontzettend belangrijk, voortijdig/tijdens de trip een nare situatie hebben met naasten(vriendin/ouders/familie/noem maar op) is echt geen goede basis voor een prettige ervaring. als je in een maalstroom van gedachten terecht komt is het lastig om er uit te komen, althans in je eentje. muziek speelt een grote rol, duistere muziek brengt je op een ander spoor dan vrolijke. muziek zou je mbt 2cxx in kunnen delen in 1. veilige muziek en 2. bedreigende muziek. maar dat kan aan de mood liggen. hier alleen mijn ervarig, slechts subjectief.
Lage dosis tijdens een party' was heerlijk, toen totaal geen negativiteit ervaren.
al was communiceren met mensen toch een beetje een vreemde gewaarwording,
Daarom is laag doseren raadzaam, zowel MDMA als 2c. \
Laag doseren in het algemeen is raadzaam, ivm beperken van schade aan complexe processen in de hersenen!!
Ik ben zeer benieuwd naar de effecten op de hersenen bij deze Combi;
weet iemand van een studie die de effecten van deze combinatie op het menselijk brein bestudeerd ?