Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
das voor mij niet echt overtuigend..Spor zei:haha 4 fmp is echt wel anders als speed. Zou het alleen al eerder nemen door de voordelen zoals geen grote doppen, ranzige muil, niet-kunnen-eten en kater de dag erna
Ellesdee zei:Hoort deze dan btw niet in t RC gedeelte?
Vrouwtje_Amsterdam zei:Serieus geen kater mensen?? Hoe is dit goedje nog legaal te verkrijgen dan?
Complicity zei:De omschrijvingen trekken me best wel aan. 20 euro vind ik nog wel een acceptabele prijs hoor. Zeker als het bekijkt per avond zoals eerder gedaan werd. Dat is goedkoper dan een avondje MDMA.
Flameon zei:Vrouwtje_Amsterdam zei:Serieus geen kater mensen?? Hoe is dit goedje nog legaal te verkrijgen dan?
Ik krijg er geen kater van. Je voelt je de dag erna gewoon oke als het goed is.
Dat vind ik ook een groot voordeel van 4 FMP. Het is semi legaal geloof ik. Er is een wet geschreven hiervoor, maar die is (nog) niet ondertekend. Correct me if iam wrong![]()
Vrouwtje_Amsterdam zei:Flameon zei:Vrouwtje_Amsterdam zei:Serieus geen kater mensen?? Hoe is dit goedje nog legaal te verkrijgen dan?
Ik krijg er geen kater van. Je voelt je de dag erna gewoon oke als het goed is.
Dat vind ik ook een groot voordeel van 4 FMP. Het is semi legaal geloof ik. Er is een wet geschreven hiervoor, maar die is (nog) niet ondertekend. Correct me if iam wrong![]()
En dat is gewoon bij de smartshop te verkrijgen?? Ben wel benieuwd namelijk
psychopsychedelic zei:en alsje het via een webshop kan bestellen,, wil ik eigenlijk die site wel eens zien![]()
![]()
peace
psychopsychedelic zei:wtf:P,, ze verkopen hier dus gewoon chemicalien waarvan ze nog niet precies weten wat het doet
,, hmm, beetje raar,, en de meeste stoffen heb ik nog nooit van gehoord, zijn ze allemaal voor comsumtie??
peace
DonnieDark0 zei:Het is niet bedoeld voor menselijke consumptie volgens de verkopers. Anders zou het waarschijnlijk niet verkocht mogen worden.
Ik denk dat de regering heel lang geleden de principes overboord zette toen ze de schatkist er niet mee kon vullen. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik zou zeggen, welkom in de wereld van de grote mensen, de zogenaamde 'echte' wereld. Tjokvol gepropt met hypocrisie, geldzucht en een niet aflatende honger naar macht en rijkdom. Tja, en op de weg naar roem, geld en het grote geluk, kan het nou eenmaal voorkomen dat er een horde brave burgers sneuvelt aan de gevolgen van eventuele weloverwogen hypocriete wetten en beslissingen. Maar dan kunnen we altijd nog de aandacht afleiden, door een levensgevaarlijk middel als paddo's in het nieuws te brengen, en dan met wat overtrokken gewichtigdoenerij de meute laten denken dat de zaak onder controle is met een verbod en ondertussen grijnzend kijkend naar de voller wordende schatkist van de accijns op alcohol en benzine...peppie zei:Want in principe is alcohol ook een harddrug, en in de meeste gevallen nog verslavender dan de meeste harddrugs die op de lijst van verboden middelen staan.
Laten we het er maar op houden dat ik denk dat ik wel een van de oudste ben, zeg van de tijd dat je voor een pilletje FL. 50,- moest dokken. (maar dan had je ook watIk weet niet hoe oud je bent
honingolie zei:Complicity zei:De omschrijvingen trekken me best wel aan. 20 euro vind ik nog wel een acceptabele prijs hoor. Zeker als het bekijkt per avond zoals eerder gedaan werd. Dat is goedkoper dan een avondje MDMA.
Dan heb jij of hele dure, of hele slechte MDMA (of allebei :P)
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk mijn reactie daarop niet (goed) gelezen. Ik ging in mijn post uit van 4 euro per avond. Als jij dan nog vindt ik dan dure MDMA heb vind ik dat prima hoor (waarom zou ik het verdedigen :P ).Spor zei:^lol, ja dat misschien wel, maar van 1 gram 84% mdma ga je echt wel veeeeeeeeeeeel harder als van een grammetje 4 fluor hoorik ben het toch met honingolie eens

Drientje zei:youperdepoep zei:heb al een klein groepje. en bij 5 man loont het al om 2 gr. pp te bestellen ipv met 4 man 1gr. pp.
ff voor de minder snellen een rekenvoorbeeld:
1 gr. = 50 euro
10 gr. = 200 euro, wat dus 40 euro is voor 2 gr.![]()
![]()
![]()
![]()
Koop dan speed en gooi er een pil of wat kristal achteraan. Waarom zoveel betalen? Het is een slap aftreksel van speed en een slap aftreksel van MDMA. Het is het net niet, en zal het nooit worden ook. Wat een aparte mensen leven er toch op deze planeet...![]()