Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jalliz zei:Ik vond niks in de zoekfunctie.
Dus bij deze, geopend.
Binnenkort zit 5-Meo-DMT eraan te komen![]()
Heeft iemand ervaring met dit goedje?
En heeft iemand weet van de prijzen, ik krijg het voor 20 euro/100mg.... met 30mg/trip.
Groet.
Angramar Temenos zei:Schijnt dat je dit ook kan snuiven. Dat lijkt me het grote voordeel; Ik heb een spuughekel aan dingen roken.
Dopezilla zei:Erowid
Spor zei:Nou ik had gisteren zomaar toevallig even zin hierin, en heb 12mg gerookt. Het was super-super heftig, en ik raad je aan bij de eerste keer geen 12mg te nemen. En vooral goed adem blijven halen, diep in en uit ademen als je tript.
Ik zou bij je eerste keer gewoon voor 5mg ofzo gaan. Merken zal je het wel, kun je kennis maken en later opschroeven.
Lavalamp zei:Jij kan juist zijn hoor.... maar voor sommige mensen.
Volgens mij is meo toch ook heel persoonlijk.... Zat mensen op erowid die er toch echt wel n,n-dmt like effecten over navertellen
Spor zei:Lavalamp zei:Heel simpel gezegd (vind ik) dat bij de 5 meo de bodyrush overheerst zoals bij N,N de visuals overheersen.
trojan.exe zei:Spor zei:Lavalamp zei:Heel simpel gezegd (vind ik) dat bij de 5 meo de bodyrush overheerst zoals bij N,N de visuals overheersen.
Persoonlijk klinkt dit me niet heel aantrekkelijk in de oren. Vind de bodyrush altijd het minst leuke aan een tripmiddel en het visuele en/of filosofische gedeelte het leukste.
of is dit een hele lekkere bodyrush?
Lavalamp zei:Zoekfunctie liet me in de steek dan.
Lavalamp zei:En geen idee, N,N lijkt me al heftig genoeg opzich neen?

spacelord zei:De NN-DMT is denk ik wel wat leuker. Veel visueler, op de 5-meo trip je vooral lichamelijk heb ik gehoord. Ik heb enkel ervaring met de NN-DMT die me zo goed bevalt dat ik de 5-meo niet eens wil proberen![]()