BelowTheFlow
Wijs gebruiker
Hoe krijg je dat voor elkaar ? Zo'n kleine dosis af te passen ....0,3 mg bromazolam
Is een tiende of een achtste pellet.
Hoe krijg je dat voor elkaar ? Zo'n kleine dosis af te passen ....0,3 mg bromazolam
Hoe krijg je dat voor elkaar ? Zo'n kleine dosis af te passen ....
Is een tiende of een achtste pellet.
Tip:Let op! Het is mogelijk dat de bromazolam in het poeder niet homogeen verdeeld is. Er kunnen delen van het poeder potenter of minder potent zijn. Toch komt het vrij aardig in de buurt, denk ik.
Wel lekker dat het goed is gevallen vandaag🤩Afgelopen nacht heb ik slechts 0,3 mg bromazolam genomen. Heerlijk geslapen en flink gedroomd. Op een gegeven moment moest ik in mijn droom nodig plassen. Gelukkig werd ik op tijd wakker en ben ik even naar het toilet geweest om daarna weer snel in dromenland te geraken in bed.
Vanmorgen had ik aangename na effecten. Normaal sta ik bijna altijd op met een opgejaagd gevoel en de drang bezig te moeten zijn. Stress dus.
Maar vanmorgen juist lekker rustig gedaan. Espresso's drinken en hasjiesj roken en vaporiseren. Gewoon even buiten stil zitten en niet mezelf constant opjagen.
Gevaarlijk spul dus voor stresskippen zoals ik. 😉
Ja dat heb ik ook heel erg zwaar gehad op 3mg0,75 tot 1,5 mg voor mij.
1,5 mg vind ik al aan de zware kant.
Nooit langer dan één dag genomen.
3 mg was veel te hoog, wankelen en de hele volgende dag duf, geen geheugenstoornis. (denk ik)
Ja ik snap ook niet waarom ik altijd de grens moet opzoeken met de hoogste dosering. Ik heb altijd zo een roekeloze idioot in me die zegt dat ik liever een hogere dosering kan pakken als ik het toch ga doen terwijl ik bewust ervan ben dat minder in de meeste gevallen meer is. Dag erna functioneren na zo een hoge dosering is vrijwel onmogelijk.3 mg is idd te zwaar en die klote groene pilletjes zijn ook nog es keihard dus splitten gaat ook alleen met een echt goede pillensplitter!