Candy flip advies

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb over 7 maanden een ontzettend gaaf feest staan in de ziggodome. "Verknipt" de organisatie pakt altijd groots uit wat betreft hun lasers, ledschermen en dergelijke. Ik heb ondertussen zo veel ervaring met xtc en met 1p-lsd dat ik een candyflip wil gaan proberen.

Ik heb de candyflip 1 keer eerder gedaan maar toen begon ik net met xtc en lsd te experimenteren. Was me niet zo goed bevallen. Ik was toen ook net 19 en een stuk minder volwassen en stond beduidend minder sterk in mijn schoenen. Ik had toen eerst tussen de 40-50mic 1p-lsd genomen en later een paar keer een stukje xtc. Pas toen de xtc goed begon te werken, zat ik er heerlijk in.

Ik weet van tripreports online en van iemand die ik persoonlijk ken (die wel is een candyflip heeft gedaan. Wel in de natuur), dat de candyflip (mits die goedvalt natuurlijk) een zeer magische, euforische ervaring is die zowel lsd als xtc/mdma los nooit zal kunnen gaan evenaren.

Vandaar dat ik echt goed moet besluiten welke dosis 1p-lsd ik zal nemen, en hoe ik de timing zal gaan plannen.
Ik heb zeer veel ervaring met xtc en pillen zijn getest. Ze zijn 165-210 sterk. 1/3 per dosis valt goed voor mij. Dat zit wel goed.
Qua tripervaring in t algemeen zit ik ook erg goed: veel 2cb gedaan, een keer LSA, Truffels ik gok zo'n 9 keer en Lsd ook rond de 9-10. Hoogste dosis is 260 geweest.

De juiste volgorde is neem ik aan eerst de lsd, en dan pas de xtc? Dat heb ik wel t meeste voorbij zien komen.

Qua effecten die de candyflip bieden heb ik begrepen (als je dus eerst lsd neemt en dan xtc): Eerst wat meer energie van de lsd, kleuren worden aanzienlijk mooier en audio wordt natuurlijk flink opgekrikt. Dan neem je de xtc en dan is het dus een lsd piek gecombineerd met de euforie, verbondenheid en energie van de xtc? Als ik dat dus goed verwoord?