Candy flip advies

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb over 7 maanden een ontzettend gaaf feest staan in de ziggodome. "Verknipt" de organisatie pakt altijd groots uit wat betreft hun lasers, ledschermen en dergelijke. Ik heb ondertussen zo veel ervaring met xtc en met 1p-lsd dat ik een candyflip wil gaan proberen.

Ik heb de candyflip 1 keer eerder gedaan maar toen begon ik net met xtc en lsd te experimenteren. Was me niet zo goed bevallen. Ik was toen ook net 19 en een stuk minder volwassen en stond beduidend minder sterk in mijn schoenen. Ik had toen eerst tussen de 40-50mic 1p-lsd genomen en later een paar keer een stukje xtc. Pas toen de xtc goed begon te werken, zat ik er heerlijk in.

Ik weet van tripreports online en van iemand die ik persoonlijk ken (die wel is een candyflip heeft gedaan. Wel in de natuur), dat de candyflip (mits die goedvalt natuurlijk) een zeer magische, euforische ervaring is die zowel lsd als xtc/mdma los nooit zal kunnen gaan evenaren.

Vandaar dat ik echt goed moet besluiten welke dosis 1p-lsd ik zal nemen, en hoe ik de timing zal gaan plannen.
Ik heb zeer veel ervaring met xtc en pillen zijn getest. Ze zijn 165-210 sterk. 1/3 per dosis valt goed voor mij. Dat zit wel goed.
Qua tripervaring in t algemeen zit ik ook erg goed: veel 2cb gedaan, een keer LSA, Truffels ik gok zo'n 9 keer en Lsd ook rond de 9-10. Hoogste dosis is 260 geweest.

De juiste volgorde is neem ik aan eerst de lsd, en dan pas de xtc? Dat heb ik wel t meeste voorbij zien komen.

Qua effecten die de candyflip bieden heb ik begrepen (als je dus eerst lsd neemt en dan xtc): Eerst wat meer energie van de lsd, kleuren worden aanzienlijk mooier en audio wordt natuurlijk flink opgekrikt. Dan neem je de xtc en dan is het dus een lsd piek gecombineerd met de euforie, verbondenheid en energie van de xtc? Als ik dat dus goed verwoord?

Er zijn natuurlijk 2 dingen erg belangrijk: dosis en timing. Qua dosis: ik ben opzoek naar echt wel een wat sterker lsd effect maar niet dat ik vet zware benen krijg/een nare bodyload. Ik heb thuis wel is 50mic gedaan en dan wist ik nou niet of ik net wel of niet tripte. Terwijl toen ik 1 keer eerder de flip heb geprobeerd toen was ik zwaar aan t trippen daarbinnen. Maar dan speelt natuurlijk ook weer mee dat dat toen mn 2e keer lsd was dus ik was niet bekend met het effect en dus kwamen de effecten als een tsunami over me heen. Als ik deze candyflip ga doen wil ik t wel goed doen maar natuurlijk ook niet te hoog zitten met een grote kans op dat ik misschien wel te te erg van de kaart ben voor ik uberhaupt de xtc neem. Welke dosis is de grootste kans op succes? Ik dacht zelf 75? Of is 100 ook goed te doen? Ik vind t lastig.

Verder de timing: ongeacht de dosis ga ik de lsd als eerst nemen. Vanaf moment van inname wanneer moet je de xtc nemen? Ik dacht zelf dat de xtc pas moet inkicken als je al even in de piek zit? Niet dat die vol inkickt en de lsd piek nog moet komen?

Allemaal vragen maar better safe than sorry.

Thanks!!

Terug
Bovenaan