Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jeller zei:4 glazen champagne op je 6 jaar.. dan heb je toch moetne overgeven of niet?
niet echt verantwoord![]()
ballie15 zei:. Toen ik opstond, stond ik niet op. Ik kon gewoon NIET lopen.
Ben achterop een fiets gesleurd bij mijn vriend, heb zeven keer gekotst, over het bed heen en heb om een appel gevraagd.

MetaalKonijn zei:Gave avatar heb je daar.![]()

Osi` zei:Nu is m'n moeder wel heel kwaad op mij, dak stomdronken was geweest, maja, die heeft zo'n soort mensen niet graag. Ik ook niet, maar kvond het zo raar, kon nog vrij goed helder denken (ook al was ik zat) en plots, bam in ene keer stom dronken
enige verklaringen?
Lambik zei:13e ,
2 van die flessen jagermeister op!
moest een stuk of 10 keer kotsen!![]()
^_^ zei:14e ofzo, zwaar kansloos en lomp gevoel. 2-3 glazen is leuk en sociaal vanaf het zuipen worden mensen vervelend en opdringerig en ik vind dat ze geen gevoel hebben van enige zelfwaarde óf geen realistisch beeld hebben van de situatie om hun heen en zichzelf vaak overschatten.
Vind uitgaan en zuipen een beetje voor kinderen.
Maar goed niet mijn feestje, over algemeen kan ik tollerant met ze omgaan maar vaak zijn ze helaas een soort van ergenis.
Ken ook mensen die chill kunnen drinken en wel leuk worden met mate maar helaas het zijn er weinig.
Niet mijn drugs.
). En LAM jonge van die Apfelkorn
. Maar nu vind ik zat zijn helemaal nimeer fijn, ik drink dus ook bena geen alcohol meer.