Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lang geleden dat ik een trip heb gemaakt , laatste keer was in 1976 met LSD maar binnenkort wil ik eens een uitstapje maken met truffels.
In de seventies was er voldoende zweef muziek voorhanden en met deze kwam ik in het land van de feeen en elven.
Met de truffels zal de muziek keuze iets anders zijn denk ik.....daar zal wel wat techno bij gaan zitten...
En deze van Tangerine Dream deed het ook wel..
en dit als de afsluiter maar nog steeds zo lekker...
Zulke fijne herinneringen aan deze plaat/EP! Dit was mijn soundtrack van mijn LSD trip afgelopen zondag:
Nuchter nog steeds fantastisch maar op LSD... Buitenaards wat je dan hoort... Had hem op mijn mobiel/oordopjes toen ik trippend de stad doorliep en thuis keihard op de hifi. Machtig mooi
De man (David Tipper) is imo geniaal. De details en gelaagdheid in zijn muziek is krankzinnig complex en mooi en perfect voor LSD.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.