hoeveel lijntjes uit 1 gram?

angie123

Bewuste gebruiker
Hoeveel lijntjes leggen jullie uit een gram? Ik heb zelf geeeeeeen idee. Snuif je een gram in een keer "hoppa" op of doe je daar een hele avond/nacht mee???

:wave:

melissa

Wijs gebruiker
Whaha lol 1 gram in 1 keer :grin: das echt hoppa :wink:

Het ligt er helemaal aan hoe dik je je lijn legt.
Des te langer je al gebruikt,des te dikker de lijnen voor enig effect.
Toen ik net begon volstond 1/2 gram voor een hele avond/nacht stappen,op mijn dieptepunt kwamen er nog maar 6 rondtjes poederen uit 1 sealtje goed voor een avond slap geauwehoer,chatten,of zinloos teletex lezen :(

Oom Klaas

Badass junkie
Uit een halve gram haalde ik meestal 6 tot 7 lijnen en dat voldeed ook wel voor een avond.
Uit 1 gram haalde ik meestal wel dikkere lijnen maar alsnog wel 10 denk ik.

Pieter210

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik duw m'n neus in een berg 9 strepen, tony montana stilo.
Ik vind deze uitspraak heel gevaarlijk. Stel een newbie leest dit en wil ook stoer zijn voor zijn vrienden en snuift idd een gram in één keer naar binnen; grote kans dat ie dood gaat daaraan. Dit soort lieden kunnen dus indirect de dood van iemand mede op hun geweten hebben... :openmouth:

Bennie_Kook

Experimenterende gebruiker
Uit 1 gram haal je (in het begin) 20 goeie, fijne, dunne, lange lijntjes. Later wordt dat (iets) minder, en het ligt natuurlijk ook aan je dealer.

Gewoon echt goed fijn maken, en 20 moet te doen zijn. En daarmee zit je in het begin zeer zeker wel een hele nacht, van 8 's avonds tot 8 's ochtends. Rustig aan. Had in het begin, na maanden geen gebruik, ook echt genoeg aan een halve. Pak nu makkelijk 2/3, maar als ik naar de andere dealer ga kan soms 1 al meer dan genoeg zijn. Verschilt per keer.

Probeer niet groot over te komen naar de rest van de groep, neem in het begin 1/2 lijnen, en wacht een kwartier. Luister naar je lichaam. Het kan nl. echt wel verkeerd vallen, dat je in het begin ietsie teveel pakt en nokkie nokkie gaat. Of juist later op de avond ineens teveel bijpakt.

Coke, altijd rustig aan mee blijven doen!

SomsGebruiken

Ik haal uit 1 gram gewoon 2 lijnen van een halve, dat werkt het best vind ik, en is het leukts, kan je lekker lang snuiven en moet je niet zitten janken dat je steeds een nieuw lijntje wilt, dan is het direct goed spacen.

harry123

Bewuste gebruiker
Kerel hé! Ik denk dat je beter 8 lijntjes of 10 of zo er uit kan halen, anderes is het zo snel op :(.

Maar het is mooi kut spul spul :P.

Amateurtje

Wijs gebruiker
De eerste keren dat ik een grammetje kocht waren dat ongeveer 10 lijntjes, waarvan er geregeld coke op de grond viel door mijn onhandigheid(ik kan haast niet de enige zijn :tearsofjoy: )
Nu zijn het ongeveer 5-8lijntjes. Valt te zien hoe dik je ze legt natuurlijk.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hangt van mijn mood af kprobeer er altijd zo lang mogelijk mee toe te komen omdat het zo ongelooflijk duur is vind ik, kzou er niet aan verslaafd willen zijn kbetaal 50 euro vr e gram wl perfecte kwaliteit weet niet precies hoeveel procent ^maar haal er zo tussen 6-11 uit

harry123

Bewuste gebruiker
1 tot 1.5 gram, maar neem eigenlijk altijd sleutel punten en de laatste 2 keer bijnemen deel ik wat over is een beetje door 2 en snuif ik 2 lijnen dus

Pieter210

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
1 tot 1.5 gram, maar neem eigenlijk altijd sleutel punten en de laatste 2 keer bijnemen deel ik wat over is een beetje door 2 en snuif ik 2 lijnen dus
Een sleutelpuntje is ongeveer 25 mg. Neem je dan 40-60 sleutelpuntjes op een avond :confused:

Psychosomatic

TheNeuroscientist zei:
Interessant om te zien hoe de verkeur van persoon tot persoon verschilt. Hoeveel gram gebruiken jullie gemiddeld?

Aantal lijnen uit een gram een stuk of 20. Gemiddeld gebruik ik een gram op een avond en daar ben ik wel een uurtje of 12 zoet mee. Als ik meer gebruik dan ben ik de volgende middag en/of avond nog bezig.

Arnie87

Belezen gebruiker
Stuk of 30 hier! Effect duurt 2 uur
Goede kwaliteit altijd.

Zal wel zon 60-80% zijn. haal nu al jaren drugs bij die kerel. Ik haal het in blok vorm zonder dat het in NL is versneden

Voor mij is cocaine dus niet duur. Soms genoeg aan 150mg ofso voor 5 uur.
Dan ook geen last van come down of dat soort shit... dus ook geen neiging om bij te pakken dan

Dan pak ik wel koffie met een koekje ofso

Ik geloof het trouwens nooit zo dat mensen 300 weg mg snuiven in 1 keer want dat moet dan wel rommel zijn... anders ga je namelijk helemala shaken en shit.

Voor mij is goede coke
- energie
- chill
- verdoofd

iets te veel en je wordt nerveus!
Oud collega is wel dood gebleven van een lijntje te veel in combo met drank!! Dus let op mensen.
Voor mij een goede les om klein te doseren, als ik jullie was zou ik dat ook doen.

Dus pak geen whiskey maar een biertje, pak geen 100mg maar 50mg.

Coke staat bekend om de vele slachtoffers die elke dag vallen door verkalkte aderen etc.. het zijn geen grappen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Eeeeh gekke vraag misschien van een "newbie". Hoe weet je nou bij de eerste paar lijntjes hoeveel je uit t zakkie moet halen? Gewoon schatten op t oog? Ik neem aan dat je als je gaat stappen niet eerst die 10 of 12 lijnen op een spiegel legt en er dan in opsnuift.. Wordt lastig als je op een feest of zo bent. Ik ga met Koninginnedag nemen, krijg een halve gram mee. Ik hoop dat toch niet allemaal op te maken. Hoe weet ik hoeveel de eerste lijnen moeten zijn? Ik krijg van een vriend zo een soort klein flesje/buisje waar zo een mini schepje aan vast zit. Daar neem ik de coke in mee, lijkt mij handiger als in een zakje of enveloppe. Toch...?

Amateurtje

Wijs gebruiker
TheNeuroscientist zei:
Interessant om te zien hoe de verkeur van persoon tot persoon verschilt. Hoeveel gram gebruiken jullie gemiddeld?

Hangt er vanaf hoe leuk/gezellig de avond is. Bij mij is het een gemiddelde van 1,5-2g. Soms minder, soms meer. :P

Toch al snel 30-35 lijntjes, maar goed het is dan ook altijd top-notch spul. Meestal twee per keer, effect is dan goed voor 30-45 min.

Willest

Newbie
Ligt aan de mate van gebruik. Gebruik je dagelijks, dan neem je meer in 1 keer, kunnen beste lijnen zijn, doe je het voor het eerst dan kan je met kleine sleutelpuntjes een topavond hebben. Logisch. Beste is om 20 minuten te wachten voor het effect, je merkt het niet direct namelijk. Merk je na een half uur te weinig dan zou ik meer snuiven. Allemaal afhankelijk van eigen hoeveelheid gebruik en kwaliteit coke. Gebruik je teveel dan merk je dat wel, niet gevaarlijk maar minderen dan. Zegt dan ook veel over de kwaliteit dan... En dat is nu het probleem ook vaak, helaas.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Willest zei:
Beste is om 20 minuten te wachten voor het effect, je merkt het niet direct namelijk. Merk je na een half uur te weinig dan zou ik meer snuiven.

Nou, ik heb dus echt nooit 20 minuten moeten wachten voor het effect, tis geen pil ofzo... :confused:

elmyname

Newbie
ik gebruik al vanaf mijn 15de maar wel soms een heel jaar niet!! als het goed spul is dan neemt
je een mespunt voor elk neus dan is dat zeker genoeg voor heel de avond en nacht!!!!!!!!!!! en als je erg para word of je neus is erg verstopt daarna dan is die coke met teringzooi vermengt!!! Dus niet goed!! GELOOF MIJ NOU MAAR!!!!!!!!!!!

elmyname

Newbie
Lees goed wat ik geschreven heb!!!! Als je gebruikt moet je wel weten wat je in je lichaam stopt!!!!! LUISTER NAAR JE LICHAAM!!!! Als je voeld dat het niet goed gaat dan moet je niet doorgaan!!!!!!!!!!!!!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
elmyname zei:
Lees goed wat ik geschreven heb!!!! Als je gebruikt moet je wel weten wat je in je lichaam stopt!!!!! LUISTER NAAR JE LICHAAM!!!! Als je voeld dat het niet goed gaat dan moet je niet doorgaan!!!!!!!!!!!!!

Helemaal mee eens, luister goed naar je lichaam :)

Bovenaan