Ketamine de beste drugs ooit!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dit weekend weer aan de Ketamine, dit was de vierde keer in korte tijd (een maand). Het was wederom een geweldige ervaring. Van half 7 's ochtends, tot half tien 's avonds doorgesnoven...

Poeh, wat was dat heftig. Onwijs gelachen, briljante ingevingen, intense gesprekken met 'vreemden', en op momenten een totale chaos. Ook de hallucinaties waren weer schitterend. Maar vooral weer een totaal andere wereld ontdekt. Ik heb gemerkt dat de 'normale' wereld enkel eén van de velen is. En ik weet niet meer zo zeker of het wel de beste wereld is, of de wereld waarin ik het zo nodig moet maken. (tripreportje volgt!)

Nu moest ik vandaag weer gewoon aan de studie, dus dat was echt een enorme omschakeling. Constant vlogen er beelden, en flitsen van de trip door mijn hoofd, en vaak moest ik in mezelf lachen. Toch kon ik me gelukkig nog goed concentreren.

Nou goed, het doel van deze post is mij ook niet direct duidelijk, maar ik moest het gewoon even kwijt, het houd me enorm bezig, en praten kan ik er niet over. Mijn omgeving keurt deze mate van drugsgebruik af. (misschien terecht... ) Maar ik heb het gevoel dat ik er veel van leer. Ik heb meer respect gekregen voor alles en iedereen, en heb het idee dat mijn geest letterlijk verruimd is. Ook heb ik dit weekend toch wel beseft dat ketamine de beste drugs voor mij is. Ik snap niet dat niet meer mensen het gebruiken. Het effect is gewoon te mooi!

Keta for life :mrgreen:

Delirium

Badass junkie
Als ik een keer wat Ketamine tegen kom zal ik het zeker meteen mijn neus in jagen! Het lijkt me een relaxte drug :grin:

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ik vond het ook een leuke ervaring de afgelopen keer, hoewel ik mezelf gezworen had dit spul nooit te gebruiken.. zo zie je maar: niet te snel conclusies trekken :grin:

tripkikker

Experimenterende gebruiker
ik moet echt mijn dealer vragen om deze shit man het klinkt echt zwaar chillend :P gewoon flex met een paar vrienden binnen lkkr spacen:P wel jammer dat het best duur is :(

teebo

Bewuste gebruiker
oh boy oh boy
ketamine en dmt staan al zo lang te branden op mn verlanglijstje
mss moet ik toch gewoon eens bellen
of nog wat wachten, ach :grin:

Wacky

Badass junkie
Ik heb op fullmoon voor het eerst keta gebruikt.
Ik kan het nog niet goed op zichzelf beoordelen aangezien ik voor die keta ook nogal wat mdma en lsd had gebruikt, maar het was wel heel erg geweldig ja. :hearteyes:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wacky zei:
Ik heb op fullmoon voor het eerst keta gebruikt.
Ik kan het nog niet goed op zichzelf beoordelen aangezien ik voor die keta ook nogal wat mdma en lsd had gebruikt, maar het was wel heel erg geweldig ja. :hearteyes:

Mijn beste keta ervaringen waren in combinatie met mdma... Heb het idee dat daarvan de trip wat vriendelijker, en minder hard wordt. Heb wel gemerkt dat als je het te vaak gebruikt het minder word qua trip... Erg jammer, je kunt het beter heel af en toe doen, maar dan wel gelijk echt goed de hele nacht door :mrgreen:

SperSIZEboon

Badass junkie
Keta en Mdma :hearteyes:

keertje trip hier bij mij thuis gehad daarop met vriendin en een vriend van me, geniaal :grin:
wordt wel weer es tijd voor een goeie ketatrip,alleen mn dealer kan er nog steeds moeilijk aan komen

Djo

Badass junkie
Ik sla toch maar over. Ik ben maar een bangerik denk ik! :(
Eerst in het ziekenhuis de onderzoeken ondergaan of ik werkelijk heb wat ze denken dat ik heb, want dan komt keta meestal niet ten goede.
En heb ik de uitslagen, dan zal ik me er misschien toch maar eens aan wagen. :wave:

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
mol is goed bezug !!!

al meer dan 2 maanden neit aan de keet gezeten. WOEHOEEEE

heb wel echt zin weer dus binnekort mn handelaar maar eens aanspreken !

KEET KEET TRALALALAALA KEET KEET TRALALALALA

keta is idd samen met GHB de beste drugs zolang je maar niet overdrijft want ik ken mensen die er zot van daaien van keta in bging genieten altijd meer en meer willen n zot gedraait dus pas op maar geniet er van :) ket en GHb is the best !!

Flugeltje

Wijs gebruiker
illusion2006 zei:
keta is idd samen met GHB de beste drugs zolang je maar niet overdrijft want ik ken mensen die er zot van daaien van keta in bging genieten altijd meer en meer willen n zot gedraait dus pas op maar geniet er van :) ket en GHb is the best !!

:wave:
Toch komt ghb net boven ket :grin:

Wartaal

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:
illusion2006 zei:

:wave:
Toch komt ghb net boven ket :grin:
Ketamine de NR.1 !

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:

teebo

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

dat interesseert mij wel. Aangezien ik veel nadenk over materialisme begin ik soms de wereld meer en meer als materie te zien, zeer raar. dit komt voornamelijk door te paffen en een klein beetje psychedelica.
ik ben van plan om vroeg of laat eens ketamine te doen maar wil hier niet nog meer in meegesleurd worden.
gebruik je gewoon teveel of moet ik er mee oppassen denk je?
in uit je bol staat trouwens dat de ketamine wereld zeer verslavend is, zodanig mooi en interessant.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
teebo zei:
TechNora zei:

dat interesseert mij wel. Aangezien ik veel nadenk over materialisme begin ik soms de wereld meer en meer als materie te zien, zeer raar. dit komt voornamelijk door te paffen en een klein beetje psychedelica.
ik ben van plan om vroeg of laat eens ketamine te doen maar wil hier niet nog meer in meegesleurd worden.
in uit je bol staat trouwens dat de ketamine wereld zeer verslavend is, zodanig mooi en interessant.

In de herziene versie uit 2005/2006 (weet niet meer) wordt Ketamine afgeraden, erbij wordt gezegt dat ze er eerst wel positief over waren maar dat je het beter links kunt laten liggen om de enorme verslaving en aftakeling van je lichaam.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je kunt het best eens doen, het hoeft helemaal niet zo super heftig te zijn, maar doe rustig aan. Op een gegeven moment als je het veel doet is het wel zwaar, maar nog steeds tof,.... Het is wel te sturen zolang je het weet te doceren :mrgreen: euuuuuuuuuh, ja dussssss :openmouth:

:wink:

Wartaal

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
teebo zei:
TechNora zei:

In de herziene versie uit 2005/2006 (weet niet meer) wordt Ketamine afgeraden, erbij wordt gezegt dat ze er eerst wel positief over waren maar dat je het beter links kunt laten liggen om de enorme verslaving en aftakeling van je lichaam.
Aftakeling van je lichaam? Dat vind ik nou complete onzin, snuif (bijna) dagelijks ket en merk dan ook niets maar ook echt niets van enige aftakeling. Van een avond speed / pillen / coke ben je echt veel rotter.
De verslaving hmmm, moet toegeven dat ik er moeilijk van af kan blijven maar het is niet zo dat ik ket MOET hebben, wat ik dus met coke wel had.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Van die aftakeling merk ik ook niks. Ik word van alleen Keta op een avondje zelfs in he geheel niet brak. Af en toe eens keta is echt supermooi, en het hangt ontzettend af van de hoeveelheid en setting hoe je het meemaakt.

Om mijn vorige post wat te nuanceren: voor mezelf heb ik besloten het neit meer zovaak te doen, omdat ik nogal anders in het leven ben gaan staan, wat meer op een afstand, en dat wil ik niet meer. Zo enthousiast aanraden als in mijn eerste post zal ik ketamine niet meer doen, maar afraden ook absoluut niet.

Afgelopen week nog na veel bier een klein snuifje genomen, en in de kroeg onwijs gelachen, en gewoon blijven dansen tussen al die rare bezopen mensen. Echt hilarisch :mrgreen:

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb afgelopen zondag de eerste keer ketamine gesnoven. en ik moet zeggen dat dit de meest speciale ervaring is geweest die ik ooit heb meegemaakt. ik zou dit wel niet al te vaak willen doen want ik heb toch best een hevige ervaring gehad. maar zeker nog te herhalen best lekker! :hearteyes:

zaagmans

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Van die aftakeling merk ik ook niks. Ik word van alleen Keta op een avondje zelfs in he geheel niet brak. Af en toe eens keta is echt supermooi, en het hangt ontzettend af van de hoeveelheid en setting hoe je het meemaakt.

Om mijn vorige post wat te nuanceren: voor mezelf heb ik besloten het neit meer zovaak te doen, omdat ik nogal anders in het leven ben gaan staan, wat meer op een afstand, en dat wil ik niet meer. Zo enthousiast aanraden als in mijn eerste post zal ik ketamine niet meer doen, maar afraden ook absoluut niet.

Afgelopen week nog na veel bier een klein snuifje genomen, en in de kroeg onwijs gelachen, en gewoon blijven dansen tussen al die rare bezopen mensen. Echt hilarisch :mrgreen:

Maar waarom is ket zo gaaf. Ik heb echt bijna alles gedaan, ook LSD en paddo's, maar van ket ben ik bang. Vooral als ik ket mensen zo raar zie bewegen. Je openeingsverhaal was trouwens geod geschreven

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tja, het is lastig uit te leggen. Net als lsd lastig uit te leggen is aan iemand die het nog nooit heeft gebruikt. Je ontdekt een heel andere dimensie als waaraan je gewend bent. Het is lastig om zo'n totaal andere ervaring uit te leggen in termologie van de nuchtere wereld...
Bang hoef je er niet voor te zijn. Begin met een heel klein lijntje, als je een heftiger effect wilt kun je na 2 uur nog eens wat meer nemen... gewoon rustig aandoen.

Temptation

Belezen gebruiker
beste niet wel meest speciale!

@technora : kan je effe beschrijven wat de grootte van jou lijntjes zijn?ik zelf had de eerste maal dat ik keta nam een lijntje genomen van ongeveer 1.5 cm lang en 3 mm dik en ik wist effe niet wat me overkwam zo hevig!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Lastig om te beschrijven die lijnen... Ik doe het altijd puur op gevoel, en dat werkt wel goed. Heb zeg maar een plaatje in mn hoofd van wat ik de vorige keer nam, en dan bepaal ik iets meer, of iets minder...

Zal t toch even proberen uit te leggen. Bv dit plaatje ziet er qua dikte wel normaal uit voor mij:
,

en qua lengte... ehm, denk een centimetertje of twee. Dan raak ik wel relaxt in de war. Ik heb wel sterk dat ik er steeds beter mee om kan gaan omdat je dat gevoel leert kennen, maar daarom ook steeds beter weet te waarderen.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
ik heb afgelopen zondag de eerste keer ketamine gesnoven. en ik moet zeggen dat dit de meest speciale ervaring is geweest die ik ooit heb meegemaakt. ik zou dit wel niet al te vaak willen doen want ik heb toch best een hevige ervaring gehad. maar zeker nog te herhalen best lekker! :hearteyes:

Wat voelde of zag je dan?

Ik heb afgelope donderdag namelijk ook voor het eerst K gedaan en ik voelde me gewoon lekker warm, een beetje vaag en zag soms wat vreemde dingen met mn ogen dicht maar niets speciaals. Het viel mij eigelijk een beetje tegen maar de volgende keer doe ik in een keer wat meer. Ik heb denk ik donderdag iets van 150mg gedaan verspreid over een paar uur in kleine lijntjes.

Wartaal

Belezen gebruiker
westside zei:
hoe zit het met sex als je onder invloed van ketamine
Beter nuchter denk ik :P Als je een klein beetje op heb kan het nog wel maar echt zwaar vaag van de keej nog iets presteren word een ander verhaal.

angel-devil

Experimenterende gebruiker
ben wel heel benieuwd naar de tripreports...

Ik heb altijd gezegd en nog steeds dat ik ket & lsd & paddo's nooit wil doen.. vanwege de trips..

Hoor vaak positieve verhalen.. maar ook 1 keer een gozer helemaal zien kwijlen en roepen.. wil dit gevoel niet
!!!

Heb 1 keer op tv gezien. hadden ze 2 gozers op een stoel gezet in een kleine witte kamer.. Ketamine gegeven.. nou die gozers deden me een potje raar
.. schreeuwen en huilen..

Ik vind het gewoon echt eng spul.. maar dat neemt niet weg dat ik het heel interessant vind om te horen hoe iemand gaat tijdens zo'n trip..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bij ketamine is de dosering gewoon echt Alles. Een avondje stappen, zelfs in een normale kroeg, wordt leuker als ik een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje keta neem op heel veel bier. Als je meer neemt moet je eigenlijk al een plek hebben waar je rustig kan zitten, en is het effect heel anders. Dan ga je echt heel scheef staan, maar blijft wel leuk.
Als je dan nog grotere lijnen neemt, dan krijg je die echt enge effecten zoals hier beschreven, maar dat gebeurt alleen als je echt niet snapt hoe de dosering werkt.
Voor een klein beetje keta hoef je dus echt niet bang te zijn!!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
gister ket achter mn pc gedaan, wou het zakje evne opmaken en dacht dat het niet veel meer was. Toch nog iets van 6 lijntjes, was wel flink scheef daar achter m'n pc. Elk msn gesprek was ook zo lastig :P

Nu ga ik even wachten met kopen, want wat technora zei over depersonalisatie klopt wel..

gebruik met mate , verder wle relaxed spulletje vind het helemaal niet eng.

Bovenaan