Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
plantenbak zei:maar daarom zeg ik, iedereen reageerd er gewoon anders op, de een heel extreem, de ander merkt er misschien nauwlijks wat van.
ik had gele kroontjes (weer die kut kroontjes) en had er daar ander half van opMiss J zei:plantenbak zei:maar daarom zeg ik, iedereen reageerd er gewoon anders op, de een heel extreem, de ander merkt er misschien nauwlijks wat van.
Ik snap wat je bedoeld maar daarom dacht ik dat het misschien aan de hoeveelheid lag.
Het gebeurt anoniem, dus dat moet geen verschil maken. Anjelierenstraat 35 in Maastricht vind je een inleverpunt.geox zei:Kan het ook wel als je geen Nederlander bent? En, heeft iemand een adresje ergens in Maastricht of die regio?
Bedankt!ExceptionalInsight zei:Het gebeurt anoniem, dus dat moet geen verschil maken. Anjelierenstraat 35 in Maastricht vind je een inleverpunt.geox zei:Kan het ook wel als je geen Nederlander bent? En, heeft iemand een adresje ergens in Maastricht of die regio?
Hier hanteren ze de regel van 3 samples per keer, maar ik denk dat dat overal wel hetzelfde is, dus dat moet geen probleem zijn (:geox zei:Ohja, nog een vraagje, en nogal dom om daar een nieuw topic voor te openen..
Effe offtopic nog dus..
Kan ik dan ook gelijk een speedsample en een lsd trip laten testen, of is het 1 stof per keer?
10 euro voor een leuke avond is toch geen geld?berten zei:pff een jaar geleden betaalde ik nog 600€ voor 1000 blauwe stierkes,... Als het zo verder gaat zullen we blij mogen zijn om voor 10€ een goeie mdma pil te scoren.

haha idd ik ken er ook een paar en ik krijg het maar niet uitgelegd dat ze gewoon geen goede hebben gehad.Memmûm zei:Sommige mensen hebben ooit een paar keer MCPP gehad en denken dat dat MDMA is. Ze weten niet beter. Echt, ze zijn er, heel veel
Miss J zei:Ik heb een hele slechte ervaring met mcpp met de volgende symptomen:
-Koorts
-Absoluut niet kunnen slapen
-Lichte hallucinaties
-Misselijkheid (zonder overgeven)
-Echt TE ver gaan met nadenken
-Niks was lekker terwijl ik vreselijke dorst had
-Onrust
Kortom, ik heb me nog nooit zo vreselijk gevoeld.