wát?MoiLse zei:is dat als mdma k'ristalle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wát?MoiLse zei:is dat als mdma k'ristalle?
Gewoon dom dus.Neuro zei:Heb gisteravond mogen meemaken hoe een vriend en een vriendin van me hun MCPP trip beleefden - zag er totaal niet chill uit. We waren in de veronderstelling dat het om X ging, maar helaas... misselijkheid (kotsen), mindfuck, erg afwezig, gesprekken lopen moeilijk, enzovoort. Zeer jammer dat de markt momenteel overspoeld wordt met deze rotzooi =/

ExceptionalInsight zei:wát?MoiLse zei:is dat als mdma k'ristalle?
Sjpeezer zei:mcPP ervaringen
· Dezelfde gevoelens hebben
· Wegdraaien van de ogen
· Gevoel van moeten braken maar het lukt niet

zeeuwtje zei:De grondstof voor mdma, pmk, is op dit moment peperduur en alleen te verkrijgen via chinese handelaren, 60 liter voor 120.000 euro dus reken er maar op dat je binnenkort 10 euro per pil betaalt als je goeie wil hebben.
Moet je maar laten testen. Eigen schuld, dikke bultT-men zei:Gister anderhalf pilletje geklapt, hoogst waarschijnlijk met die mcpp-rommel.
(paars/roze-achtige Lacoste, niet getest)
Kortom; een zware tegenvaller...

Ik voelde me wel trippy, maar echt op een ziekelijke manier! Ik kwam dan thuis om 6u 's ochtends, en heb nog tot 15u in mijn bed zitten woelen, zweten, koud hebben.. ik had echt in niks meer zin. Totdat ik plots dacht dat ik nog wiet had, heb dan met zéér veel moeite een joint gedraaid, wat van zitten smoren, en ben dan gelukkig in slaap geraakt, maar ben daar zeker 3 dagen fucking mottig, energie-loos van geweest.

).
toen ging het wel weer.
dus ook...Fresh zei:Hmz, over het algemeen zeer slechte ervaringen van iederen. Veeldus ook...
Ik heb nog een stuk of 4 van die dingen liggen van ik meen rond de 85mg, maar ik bewaar ze gewoon
Weet niet waarom, want waarschijnlijk neem ik ze niet meer. Hehe..
Gelukkig heb ik er nooit van hoeven overgeven. Ik had een wat vreemd gevoel, dat weet ik nog wel. Alsof je een beetje aangeschoten bent..er zit een bepaald gevoel in je lichaam dat je niet precies kunt plaatsen. Weet nog wel dat ik veel temperatuurschommelingen had in mijn lichaam. Dan weer heet, warm, koud etc. Heb verder nooit meer zoiets gehad. Verder heb ik ALTIJD mdma.
Ik raad ze niet aan. Eigenlijk is het troep![]()