• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Methoxyqualone (Quaalude analoog)

Roekeloos

Newbie
Goeiemiddag mensen,

In 2012 heb ik ooit het eerste trip report geschreven over 3-mmc op dit forum. Nu heb ik weer een hele goeie chem gevonden waar nog bijna geen reports over zijn, laat staan Nederlandse.

Methoxyqualone is een Methaqualone(Quaalude analoog bekend van bijv. Wolf of wallstreet). Nou zijn de meeste analogen zwaar kanker verwekkend en kunnen zonder aanleg heftige epileptische aanvallen geven. Sinds deze analoog niet met de grondstof is gemaakt waar de gevaarlijke RC’s mee waren gemaakt en Methaqualone, is een stuk veiliger. Want het is die grondstof waar restjes van dit veroorzaken.

Methoxyqualone is gedrukt in witte pillen met de tekst Lemmon 714 (quaalude uiterlijk replica), de dosering schijnt gelijk te zijn en effect ook).

15:05 - Ben een nacht wakker op speed en zit in Baclofen afbouw met milde opiaat ontwenning. En toen hoorde ik het geluid, de brievenbus! Ik wist wat dit was en rende er heen. Na het openscheuren zag ik het zakje met 5 pillen. Toen ik er naar keek hoorde je nog net geen heilig muziekje.

15:10 (00:00 inname tijd ingegaan) ik scheurde het zakje open en vrat 1 op. Nam ff lijn speed eerst van (200 mg), ging even met een nummer bezig en wachten.

16:10 voel een mild effect, body high zoals opiode en beetje als lachgas. Duidelijke euforie en licht dromerig. Alles voelde wel lekker.

17:10 nog steeds mild maar wel minder, euforie neemt toe en begin te denken “het zal toch niet”

18:00 duidelijke zware piek en voel mij heeeel euforisch, het is als pregabalin maar dan veel euforischer. Geen downer die deze euforie geeft (zelfs geen Phenibut of GHB).

- het is nu 18:02 dus geef nog update. Voor nu is dit de lekkerste downer die ik ken, dit betekend ook dat het geestelijke gedeelte van verslaving net zo sterk als diacetyl morfine is (aka heroine). Dus beter niet proberen want dit is zeer verslavend

Terug
Bovenaan