na 1 week blowen wanneer uit lichaam

Vchip

Badass junkie
Als je 1 week lang elke dag 2 joints met hasj hebt gerookt, wanneer is dit weer onzichtbaar bij een urine drugscontrole test?

R

Revolutionair

Gast
Urine kan zelfs nog langer duren tot aan 6 weken.
Als je elke dag hebt gerookt.
Ligt ook aan de persoon.
De thc word via de vetten losgelaten of opgeslagen.

Ik kan me herinneren dat je een waarde van b.v. 400 hebt en dat bouwt zich heel langzaam af.
Veel water drinken versneld het proces.

Mr. Brosnan

Belezen gebruiker
o men, ik heb dus een groot probleem. dank jullie wel voor jullie antwoorden.
Zoals ik bij een ander forumlid ook het zei; Als de (waarschijnlijke) drugscontrole niet onverwacht is, waarom gebruik je dan een week lang 2 joints per dag?

Je zegt dat je een probleem hebt dus waarschijnlijk wist je wat er aan zat te komen en heb je toch drugs gebruikt... Voortaan gewoon een weekje of langer niks gebruiken, dat moet lukken toch:)

Vchip

Badass junkie
ik snap je, maar het is ingewikkeld. kan het zo even niet 1, 2, 3 uitleggen aan je.

Woezoe

Bewuste gebruiker
Lang. Hoe meer je in een korte tijd rookt hoe langer het in je bloed blijft zitten.

Vchip

Badass junkie
Ik heb het lang kunnen uitstellen, maar volgende week krijg ik een urinecontrole..... Ik schijt hem bagger. Het is dan al bijna een maand geleden dat ik voor het laatst heb geblowd. Ben benieuwd hoe ik ga scoren.

Woezoe

Bewuste gebruiker
Ik heb het lang kunnen uitstellen, maar volgende week krijg ik een urinecontrole..... Ik schijt hem bagger. Het is dan al bijna een maand geleden dat ik voor het laatst heb geblowd. Ben benieuwd hoe ik ga scoren.
Probeer veel water te drinken, zodat je de afvalstoffen snel uitscheidt. Misschien helpt het niet, maar je weet maar nooit. Succes:grimacing:

Bovenaan