Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Axxess zei:Ik praat nu niet uit eigen ervaring en denk dat jij ook wel tot deze conclusie had kunnen komen beste kerel...
Denk dat de Meph. iets minder zijn werk doet omdat serotine al vrijgelaten word...
Ook heb ik zoon vaag voor gevoel dat het niet al te best voor je barst is om deze 2 te combineren.
-Peace
ErnstJünger zei:Ik vond dit één van de meest bangelijke combo's, vooropgesteld in die volgorde welteverstaan.![]()
![]()
![]()
Met maar 1 MDMA redose en een 5-tal meph-tussendoseringen, heb ik zo de empathische rush van 's middags tot 's nachts kunnen rekken.
Met MDMA kan dat alleen als je 5 keer geredoset, maar daar tegenover staat dan wel dat je een nare crash kan verwachten.
Meph is hét perfecte middel om de MDMA-rush zéér lang aan te houden.
Pas wel op voor bingen, want dat is het enige gevaar.
ErnstJünger zei:Ik vond dit één van de meest bangelijke combo's, vooropgesteld in die volgorde welteverstaan.![]()
![]()
![]()
Met maar 1 MDMA redose en een 5-tal meph-tussendoseringen, heb ik zo de empathische rush van 's middags tot 's nachts kunnen rekken.
Met MDMA kan dat alleen als je 5 keer geredoset, maar daar tegenover staat dan wel dat je een nare crash kan verwachten.
Meph is hét perfecte middel om de MDMA-rush zéér lang aan te houden.
Pas wel op voor bingen, want dat is het enige gevaar.
Sublimo zei:Zo is een combinatie van mephe en ketamine dodelijk! En niemand die echt weet waarom, pas dus gewoon op.
ErnstJünger zei:Sublimo zei:Zo is een combinatie van mephe en ketamine dodelijk! En niemand die echt weet waarom, pas dus gewoon op.
Heb je hier een bron voor?
Lijkt me sterk...
*Mompelt iets over zout strooien om tijgers weg te houden..Sublimo zei:ErnstJünger zei:Sublimo zei:Zo is een combinatie van mephe en ketamine dodelijk! En niemand die echt weet waarom, pas dus gewoon op.
Heb je hier een bron voor?
Lijkt me sterk...
Nee, maar voel je vrij om het uit te testen. Heb jij dan een bron dat het niet zo is?
Sublimo zei:Nee, maar voel je vrij om het uit te testen. Heb jij dan een bron dat het niet zo is?
Aldous zei:Sublimo zei:Nee, maar voel je vrij om het uit te testen. Heb jij dan een bron dat het niet zo is?
ik heb het overleeft, wel vrij nutteloze combi, de meph kan je beter weg laten daar voel je bijna nix meer van en je trip wordt iets minder diep