Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vallen en opstaan, en dat opstaan is soms heel moeilijk maar door dat opstaan maak je wel weer mogelijkheden, nu ga je in een keiharde spiraal omlaag en dat weet jij donders goed. Ik snap je wel, ook al weet ik niet wat voor shit je allemaal heb meegemaakt.Ik wil best wel mijn best doen voor een normaal leven, maar als er steeds zoiets gebeurt lukt het gewoon niet.
Ik heb je Morfine/hero-rapport gelezen.Wat ben jij eigenwijs zeg!!.Ik denk dat je eerst flink op je bek moet gaan.Harder als nu,..En dan hoop ik,dat je het dan wel snapt.Want in jouw ogen zijn hero-gebruikers geen mensen,maar hele triestegevallen.Iets wat jij nooit wilt en zal gaan worden.Welkom in de echte wereld,....Berbatov zei:Beste DF'ers,
Mijn beste vriend is een tijd terug overleden, en als klap op de vuurpijl is het ook nog eens uitgegaan met mijn vriendin. Ik dacht na heel veel shit meegemaakt te hebben eindelijk een beetje een stabiel leven te hebben, maar dat bleek dus niet het geval.
Ik zie eigenlijk niet meer in waarom dit nog leuk is en waarom dit mij allemaal moet overkomen. Ik gebruik elke dag heroïne en dat is omdat ik anders echt alleen maar aan die shit denk. Ik wil best wel mijn best doen voor een normaal leven, maar als er steeds zoiets gebeurt lukt het gewoon niet.
Ik heb niet eens zin om een uitgebreid bericht te typen, dus hier laat ik het bij. Sorry.

Angramar Temenos zei:Als opiaten sterk genoeg waren om de pijn weg te halen als een relatie uitging werd ik meteen junk![]()
Purple haze zei:Hee doe een beetje normaal, mensen die verslaafd zijn aan heroïne zijn ook mensen. Dat vind ik na ruim 20-jaar gebruik nog steeds.![]()
Angramar Temenos zei:Ik geloof wel dat het sterk genoeg is elk normaal gevoel te elimineren hoor. Alleen is m'n gevoel dan nogal krankzinnig en ziekelijk..

Berbatov zei:Niets is tijdsverlies, zolang ik ooit maar weer echt leef.
Hij heeft al meer dan anderhalf jaar niet ingelogd...undissputed zei:Hoe zal het momenteel met hem gaan, iemand enig idee?
LeonaH zei:In zulke situaties, ga naar je huisarts en vraag om antidepressiva. en dan moet er iemand op je letten de eerste 2-4 weken, want dan worden de depressieve gevoelens alleen maar erger! kans op suicidale gedachten enz.
en minstens een jaar blijven gebruiken
willemv zei:Antidepressiva zijn niet verslavend en de schade ervan valt reuze mee er zijn genoeg mensen die baat hebben bij die medicijnen.