Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 3x in dijk en duin gezeten, westlinghe B, op mijn 19e werd ik voor het eerst psychotisch,Rickjames zei:@ Smokey046
@Pinnis, ben je er nou ook voor in therapie gegaan? Of naar de dokter? wanneer kwam dat moment, wat was de druppel waar bij je dacht.. nu moet actie gaan ondernemen?
Rickjames zei:@ Smokey046
Bedankt voor je reactie. Het contact vermijden herken ik bij mezelf ook wel. Toen je je er bewust van werd dat je onzeker en contact vermeed. Ben je toen ook gestopt met blowen?
Ik loop eigenlijk een beetje tegen het zelfde aan, de onzekerheid.. het contact vermijden. Belachelijk veel stress en merk als ik stop dat er een heleboel gevoelens naar boven komen waarvan ik niet echt weet hoe ik die moet plaatsen. En dat maakt bij mij denk ik het ook lastig om niet te blowen.
^Smokey046 zei:Ik ben een heel tijdje heel associaal geweest op wiet,
Meer onzeker tegenover andere mensen.
Het is zelfs op een punt gekomen dat ik menselijk contact express vermeed omdat ik het gevoel had dat ze iets van me wouden hebben of dat ze me niet zouden accepteren.
Ik ben in die periode gewoon verder gegaan met blowen, maar ik heb wel ondertussen gewerkt aan mijn sociaal contact.
IK ben zwaar ingegaan tegen mijn gevoelens en gedachtens, de gevoelens en gedachtens die me vertelde dat ik beter niet onder de mensen kan komen.
Op het begin wat dit heel moeilijk voor me, maar na steeds meer onder mensen te komen ging alles beter, en beetje bij beetje was ik weer de 'oude'.
Ik weet niet wat bij jou het probleem is, dus ik kan je alleen mijn verhaal geven..