Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo, ik zoek de dichtstbijzijnde smarshops bij oost vlaanderen, heb al een beetje geinternet maar nog niets gevonden
zou iemand mij aub een naam kunnen geven of een site
bedankt!
nee, ze sturen het naar uw thuis hoor... www.azarius.nl --> lid maken en shoppen maar
maar als je dan niet thuis bent wanneer ze het afleveren, dan wordt het naar de dichtsbijzijnde post gestuurd, maar dan zit er een briefje in je brievenbus met het adres waar je het kan afhalen...
het is een compleet verzegelde verzending, staat niet op dat het van azarius is of staat nie op wat voor producten dat er inzitten...
ik heb ook een vragaje, heeft er iemand een lijst met alle smartshops uit terneuzen? kzou vanmiddag mss op paddestoelen gaan, maar naart schijnt zijn er wel redelijk wat dicht nu
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.