Tomorrowland 26-27 juli 2008

Detroit303

Bewuste gebruiker
Mijn ticket is al binnen. Nog mensen die hier naartoe gaan?

Check te strakke line-up!

Id&t Mainstage
Armin van Buuren
Brian V
Carl Cox
David Guetta
Dr. Lektroluv
Felix da Housecat
Yves V

Q-dance
Balistic
Coone
Deepack
Fausto
Headhunterz
Josh & Wesz
Max Enforcer
Showtek
The Prophet
The Viper
Wildstylez
Zany

Café D'anvers
Dominik Eulberg
Dubfire
Loco Dice
Prinz
Sasha
Smos & Baby Bee

Electronic Ghetto
Housemeister
Ivan Smagghe
Les Petits Pilous
Mason
Para One
Live: Teenage Bad Girl

Armada
Above & Beyond
Fred Baker
Markus Schulz
Menno de Jong
Push

Kozzmozz
British Murder Boys
Chris Liebing
Claude Young
Kr!z
Spacid
Steve Bug

Versuz
Dave Lambert
Fedde le Grand
Funkerman
Todd Terry
Tom Leclerq
MC: B

Kompakt
Jennifer Cardini
Superpitcher
Tobias Thomas
Wighnomy Brothers
Live: Gui Boratto

Rendez Fou
Discobar Galaxie
Guy Ohm
Mystique
Raoul
Tino

http://www.id-t.be/tomorrowland/nl/#/2/

:rock: :rock: :rock:

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Tuurlijk wel!
Starwarz
Brian G & MC Fearless
Soundweapon aka Fresh & MC Ivory
Simon Bassline Smith & Youngman Mc
One87 & DMC
TLP
Nymfo
Murdock
D Convict

Flugeltje

Wijs gebruiker
Lauu zei:
Flugeltje zei:
Ik heb mijn ticket ook al amigo, Tomorrowland wordt echt veel te vet :hearteyes:

Starwars dit jaar niet ?

yoda komt ook?

Verleden jaar idd slecht weer :(
Als ze genoeg hout leggen waar we over kunnen wandelen valt het opzich nog mee :)

Detroit303

Bewuste gebruiker
In de fnac waren er vorige week nog 1000. In de freerecordshop wisten ze het niet.
Gewoon komen gast!

Edit: Fnac in wijnegem (shopping center)

Detroit303

Bewuste gebruiker
Wow ondertussen al 3 topics over tomorrowland. Hier zal wel veel volk van df op afkomen! :wink:
Wordt echt te zot!

Serenity

Badass junkie
Dreamweaver en ik zijn ook van de partij als crew. Zaterdag lekker partyen en dan zondag coctails maken en verkopen!
Meeten?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Als je de gewone tickets hebt van 75€, lig je dan op de camping dichtst tegen de wei ?

Verleden jaar had ik VIP tickets en lag ik op de goede camping, vrienden van me hadden geen VIP en lagen op dezelfde camping, kwam dit nu door een foutje.... ?!?

Detroit303

Bewuste gebruiker
@Gamezz: Mijn dealer is er sinds kort ook mee gestopt; ben gewoon even naar nederland gereden. Lekker chill. Niets zo frustrerend als op een festival jezelf druk maken om drugs te vinden! (en geen drugs vragen op dit forum ej!)

@Flugelte: Dit jaar is er slechts 1 grote camping, en dat is niet de chille A-camping van vorig jaar. (Heb ik me laten wijsmaken tenminste.) Dus de wat verdere B-camping.

Wat zijn trouwens jullie niet te missen DJ's? De mijne carl cox, dj rush, chris liebing, dr lectroluv, dubfire en ellen allien. Tussendoor ga ik nog wat ruig doen aan de q-stage ofzo :rock: :rock:
Of wacht, fuck it: ik ga overal wel een kijken!!! :smoke:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Dreamweaver en ik zijn ook van de partij als crew. Zaterdag lekker partyen en dan zondag coctails maken en verkopen!
Meeten?

In wat voor kraampje moeten jullie verkopen? Kom ik jullie wel ff bespieden! :grin:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Varry zei:
Serenity zei:
Meeten?

In wat voor kraampje moeten jullie verkopen? Kom ik jullie wel ff bespieden! :grin:

In het kraampje van de molotov coctails :wink:

Ok, dan kom ik wel even goeiedag zeggen als ik dat kraam spot! :wave:
Ik herken je wel van in het foto-album topic.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Hmmm, weersverwachtingen zijn minder geworden.. En ellen alien, kenny dope en dj rush zijn op dezelfde moment. Bummer!!!
Och ja, kan de feestvreugde niet bedwingen!
Meeting rechts vooraan bij kenny dope? :grin: :grin:

Frisko

Badass junkie
ze belde mij dezemorgen al met slecht nieuws...
maat van me zijn nieuwe opel astra is gepikt op morgenland :angry: :angry: :openmouth:

gamezz

Bewuste gebruiker
niets geslapen .
controle was echt wel zwak men weed zat in men zak en ik had et laten ziten en die voelen da nie eens :tongueout:
david guetta was ook wel super
in een woord tomorrowland was super

dan nog wat foute dingen gezien ook
iemand die kapot lag te gaan aan overdose
dan op de bus viel er iemand neer en kreeg epileptische aanval :confused:

teonanacatl

Belezen gebruiker
zondag arriveerde ik om 5 uur ofzo en werdt meteen apart genomen en gefouilleerd.
en ze hebben het nog gevonden ook :angry:

gamezz

Bewuste gebruiker
is wel kut.
wat had je bij dan?
ik ben er door geraakt met 15gram weed :grin:
en heb nog mdma kristalen gekocht ook
raar dus datze je meteen appart nemen

teonanacatl

Belezen gebruiker
had wel al een nacht doorgehaald en had wel vrij grote doppen toen ik de 2de dag arriveerde
khad nog 2g speed mee en 2 Xtc's

Rainbow

Newbie
't Was heel goed ja
Maar 't weer was mij toch iets té warm en die regen maandagmorgen had wel op een ander moment gemogen :rolleyes:

gamezz

Bewuste gebruiker
regen maandagochtend was inderdaad maar beu.
maar heb tog superhard gefeest iemand op ghoststyle geweest?

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ok, ben nu pas bekomen! :P
Vreemde dingen meegemaakt, zoals een black out van 6 uur. Waarschijnlijk door te veel te drinken, hoewel ik dit nog NOOIT gehad heb. Hierdoor heb ik dus DJ's zoals rush en de subs gemist, alluwel gemist, gewoon niet meer kunnen herinneren. :confused: :confused:
Zondag was wel een topper: joachim garreau, dubfire, lectroluv, carl cox en chris liebing! :hearteyes:
Kortom: geweldig weer, geweldige sfeer, geweldige muziek, gratis drank wegens maat die moest tappen, echt top!

En die regen maandag morgen.. ben gewoon blijven liggen in mn tent tot 13uur, en toen was het gedaan met regenen! :)

Iemand mensen van drugsforum tegengekomen?
Ik ben men dronken kop in elke coctailbar gaan vragen of ze geen zekere serenity en dreamwaver kende. :grin: :grin:

DreamWeaver

Badass junkie
Varry zei:
Ok, ben nu pas bekomen!
Iemand mensen van drugsforum tegengekomen?
Ik ben men dronken kop in elke coctailbar gaan vragen of ze geen zekere serenity en dreamwaver kende. :grin: :grin:

lol!!!!!
Dan moet ik je haast wel gezien hebben ergens, ik heb beide dagen op de mainstage gewerkt achter de cocktailbar en Serenity heeft bij Bpitch/café D'anvers gestaan op allebei de dagen! :grin:

Het was een mooi feestje, goede sfeer en leuke mensen. Er waren een aantal 'wow' momenten, zoals toen ze op zondag rozenblaadjes uitstrooiden over het terrein vanuit helicopters, de pyrotechniek op Q-dance en op het mainstage en natuurlijk alle fonteinen met lampen eronder. Magische momenten heb ik meegemaakt bij David Guetta, Liebing en Cox draaiden lekker maar Armin viel erg tegen. Het vuurwerk was schitterend en goed getimed, zowel in de lucht als op de grond. Weinig incidenten meegemaakt, lekker in het zonnetje nog een hoop wiet gerookt en cocktails verorberd na een stevig aantal uren werken. Ik ben nu pas thuis van het hele gebeuren, het was zeker de moeite waard en als het even kan ben ik er volgend jaar weer bij !

Bovenaan