Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je ze toch al alledrie gaat nemen dan maakt het niet heel veel uit of je eerst de cenforce inslikt, en dan de 4-MMC, en als laatst de GHB, of dat je het andersom doet. Hoewel de GHB misschien wel helpt om de pil en het bommetje door te slikken.
Lijkt me dat je sowieso voorzichtig moet doen met de eerste keer een batch te proberen. De sterkte van GHB kan inderdaad wisselen en bij een beetje te veel kan je al bewusteloos raken. Dat is altijd potentieel levensbedreigend. Of je nou 4-MMC op hebt of niet.Zou @jurgentje niet eerst de GHB moeten doen om de juiste dosis te vinden voordat de 4m gepakt wordt?
Lijkt me dat je sowieso voorzichtig moet doen met de eerste keer een batch te proberen. De sterkte van GHB kan inderdaad wisselen en bij een beetje te veel kan je al bewusteloos raken. Dat is altijd potentieel levensbedreigend. Of je nou 4-MMC op hebt of niet.
Nee.Is het veiliger eerst de GHB te pakken en dan pas de 4m, om overdosering van GHB na het uitwerken van de 4m te voorkomen?
Nee.Ik heb trouwens weleens gehoord dat bij de combi G(HB/BL) met meth de erectieproblemen minder zouden zijn dan met meth alleen, zou dat kunnen en als het kan, zou het dan ook voor GHB en 4m zo zijn?
Het laatste je wat je wil is terwijl je klaarkomt een hartstilstand krijgen.Kijk ik snap dat het idee is om helemaal wap te gaan, daar geil van te worden, en dan de hele avond/nacht/ochtend/middag te seksen. Maar dit is wel echt de randen opzoeken van wat je lichaam aankan. Laten we vooral niet doen alsof daar iets veilig aan is.
Het laatste je wat je wil is terwijl je klaarkomt een hartstilstand krijgen.
Dan ga je wel op het hoogtepunt in je leven eruit😅
Maar ik zou zeker oppassen met deze combinatie want hier doen we altijd alleen pep/coke/4MMC met Kamagra en daar krijgt mn vriend al een hoge bloeddruk van. Als je nog meer gaat combineren wordt helemaal link.
van ghb dropt mijn hartslag welVolgens de Jellinek geeft GHB juist een tijdelijke bloeddruk verlaging.
Volgens de Jellinek geeft GHB juist een tijdelijke bloeddruk verlaging.
welkom terug. 😍Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat je het best eerst de Cenforce neemt, als je hard bent de ghb en als laatste de 4m pas.
Ik kreeg GBL voor meth. Bij een aantal drugs blijf je hard als je van tevoren al hard was, maar helpen soms erectiemiddelen niet meer als je zacht begon.
Zowel een te lage als te hoge bloeddruk is mogelijk. Dat is mede-afhankelijk van de concentratie GHB in het bloed, maar ook van hoeveel GHB je daarvoor hebt gebruikt. Daar komen allerlei complexe mechanismen bij kijken. De bloeddruk kan bijvoorbeeld plots weer oplopen als de GHB uitwerkt. Wat deze combinatie(s) zo gevaarlijk maakt is dat constante jojo-effect van de vitale waardes zoals ademhaling, bloeddruk, en hartslag. Dat zijn parameters waarmee je het liefst zo min mogelijk wil rommelen juist omdat het heel snel ernstig uit de hand kan lopen. Als je darmen of nieren het een paar uur niet zo goed doen dan komt dat wel goed. Maar voor je longen, hart, en bloedvaten is dat echt een ander verhaal.Volgens de Jellinek geeft GHB juist een tijdelijke bloeddruk verlaging.