Halloo
Mijn vader van 53 jaar zuipt al heel erg lang heel veel.
Laatste tijd slaapt hij veel, hij is in de war, hij doet geen huishoudelijke dingen meer, hij eet slecht en hij drinkt veel.
Ik heb de huisarts gebeld die was langs gekomen met een idee om opgeomen te worden in een afkick kliniek, dat wou die niet.
Ik heb Bureau Jeugdzorg ingeschakeld, en die helpen me er ook bij.
Ik woon officeel nu mijn vader, maar omdat hij niet meer egt voor me kan zorgen, ga ik nu bij me moeder wonen.
Ik vroeg hem ook om voor mij te stoppen met drinken als hij echt om mij geeft, dat wou hij niet.
Hulp wilt mijn vader niet dus eigenlijk heb ik zoiets van, Als je voor mij niet wil stoppen, krijg dan maar lekker de tyfus.
Ik krijg ook steun van me vrienden enzovoort.
Maar ik ben nou echt ten einde raad.
Heeft iemand misschien nog tips of dingen die ik zou kunnen doen voor me?
Dankjewel
Mijn vader van 53 jaar zuipt al heel erg lang heel veel.
Laatste tijd slaapt hij veel, hij is in de war, hij doet geen huishoudelijke dingen meer, hij eet slecht en hij drinkt veel.
Ik heb de huisarts gebeld die was langs gekomen met een idee om opgeomen te worden in een afkick kliniek, dat wou die niet.
Ik heb Bureau Jeugdzorg ingeschakeld, en die helpen me er ook bij.
Ik woon officeel nu mijn vader, maar omdat hij niet meer egt voor me kan zorgen, ga ik nu bij me moeder wonen.
Ik vroeg hem ook om voor mij te stoppen met drinken als hij echt om mij geeft, dat wou hij niet.
Hulp wilt mijn vader niet dus eigenlijk heb ik zoiets van, Als je voor mij niet wil stoppen, krijg dan maar lekker de tyfus.
Ik krijg ook steun van me vrienden enzovoort.
Maar ik ben nou echt ten einde raad.
Heeft iemand misschien nog tips of dingen die ik zou kunnen doen voor me?
Dankjewel